onsdag 25 maj 2011

skit & kläder

Hej, vet att min uppdatering har varit lite sådär.. så ska säga lite vad jag har gjort!
Jag har shoppat & varit med kompisar, sen har jag även kn*llat! Fyfan.. som jag skrev förut så behövde jag verkligen ett ligg så det satt inte fel. Älskar sex och det är väll inte bara jag som gör det va?


Men till något helt annat, klickade hem lite kläder igen  dom ser nu här under;



Nelly
399:-


Nelly
299:-




Nelly
1649:-


Nelly
749:-


Har ju ett par gula converse som ni vet, om ni följde min förra blogg:
Rebeccastips.blogg.se
Och jag älskar färgade skor, så beställde två till!



Nelly
699:-


Nelly
699:-



Och de flesta tror att min mamma betalar ALLT och så är det inte!
har betalat båda skorna själv faktiskt men mamma betalade kläderna.
Älskar dig mammi <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar