onsdag 25 maj 2011

frågor

Hade den på min andra blogg, men eftersom jag har nya läsare så kan jag ju sätta in den här;


Om mig:

1.Heter?
Rebecca (hemligt)
2.Ålder?
Blir 17 i år.
3.Länd?
1.71
4.Vikt?
54kg eller något sånt.
5.Hårfärg? Brun.

Sex och samlevnad:
¨
1.Hur många har du legat med?
Hm.. ungefär 6 stycken skulle jag tro?
2.Konstigaste stället du haft sex på?
Det skulle nog vara på en köksbänk, gör det oftast i en säng eller soffa.
3.Längsta respektive kortaste samlaget?
Längsta var nog ungefär 40 minuter(med en paus på 3 minuter dock) kortaste var nog 5 minuer drygt(blev avbrutna)
4.Äldsta respektive yngsta samlaget?
Äldsta 21 och yngsta 16.
5.Flest orgasmer under ett samlag?
Typ 4.

Antigen eller:

1.Fanta eller cola?
Cola.
2.90210 eller O.C?
Båda.
3.Hemma fest eller krogen?
Får inte vara ute än så hemmafest.
4.Slicka eller suga?
Suga.
5.Bli tagen fram eller bakifrån?
Båda är sköna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar