fredag 8 juli 2011

Putte i parken (PIP)

Hej alla, ja jag vet om min uppdatering..
men nu är det så att jag är på putte i parken, vet ni vad det är?
Det är riktigt stort faktiskt, ligger i karlskoga.
Och nej jag är inte ifrån karlskoga eller någon stad som är nära,
bor en bit ifrån faktiskt så jag campar. Inte min grej menmen...


Det är asså som en festival, kändisar som sjunger och grejer.


I onsdags så var t.ex. Ke$ha där!
Trodde faktiskt att hon skulle vara bättre..



Idag är det Veronica Maggio & The ark, iallafall dom
jag ska se, men det är ju hur många som hellst asså.



Men det bästa bandet var iallafall i onsdag PARAMORE!
Gryma!! Tyckete inte att dom var jättebra innan men nu
kan jag inte sluta lyssna, skit bra! <3





Och inte nog med det Hayley Williams är ju inte lite söt!
Vore jag kille så skulle jag absolut ta henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar